Het Nieuw Zeeland avontuur - Reisverslagen van Anouk Verneer - WaarBenJij.nu Het Nieuw Zeeland avontuur - Reisverslagen van Anouk Verneer - WaarBenJij.nu
Het Nieuw Zeeland avontuur

De allereerste lange reis die ik in mijn eentje ga maken zal 3 maanden duren en heeft als bestemming het Noordereiland van Nieuw Zeeland! Ik zal me hier bezig houden met het uitvoeren van mijn afstudeeronderzoek en het snuiven van cultuur!

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2016

The almost ending of the first month

20 Februari 2016

Hello Research and Anouk 2.0, Goodbye Jandals

05 Februari 2016

The flight and first days in Rotorua

31 Januari 2016

The journey starts
Anouk

Mijn naam is Anouk. Zoals bijna iedere cultureel antropoloog houd ik ontzettend veel van reizen. Voordat ik dit reisdagboek aanmaakte, schreef ik altijd mijn volledige reiservaringen uit in een notitieboekje. Vanaf nu wil ik graag mijn bezigheden delen met voornamelijk vrienden en familie. Via deze weg wil ik dat bereiken. Het eerste reisdagboek zal gaan over mijn reis naar Nieuw Zeeland.

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2374

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 29 April 2016

Het Nieuw Zeeland avontuur

Landen bezocht: